Protocol, curatenie ,administrative

Se arată 1–20 din 555 de rezultate

Protocol, curățenie, administrative

Felul în care este organizat biroul tău îți dictează ziua de lucru. Curățenia în spațiul de la birou este foarte importantă. Cu cât este mai curat, cu atât vei lucra mai eficient. Lucrurile pe care le ai la îndemână îți vor servi foarte ușor în activitatea ta de la birou, ceea ce înseamnă că va trebui să știi exact unde sunt anumite acte și instrumente de lucru pentru a nu mai pierde timp căutându-le. Organizarea este un factor important, iar atunci când dispunem de spații de depozitare cum ar fi dulapurile cu sertare, dulapurile metalice, panourile pentru chei  și multe altele, este recomandat să valorificăm spațiul de depozitare 100%. Dacă activitatea se desfășoară predominant în fața calculatorului,este important ca o eventuală problemă tehnică să fie rezolvată cât mai repede pentru a nu încetini activitatea. În acest caz este oblogatoriu ca partea electrica, sursele si cablurile de legatură sa fie bine organizate, iar celui care se va ocupa ca acestea să funcționeze perfect, îi vor fi indispensabile elasticele pentru cabluri sau prelungitoarele cu 3 sau 6 prize.

Detaliile fac diferența!

De foarte multe ori nu conștientizăm că în spatele unei companii, o mână de oameni lucrează ca totul să meargă ca pe roate. De la curățenia din interiorul companiei, care implică: prosoape de hârtie, hârtie igienică, saci menajeri, articole pentru menaj, detergenți pentru diverse suprafețe, șervețele și până la organizarea documentelor, cu toții știm că un mediu curat te îndeamna să lucrezi cu spor. Curățenia, fie care vorbim de casă sau birou este importantă. O bună organizare și un mediu de lucru curat putând să te facă să lucrezi de două ori mai repede. Simplul fapt că știi exact unde se află obiectul de care ai nevoie ar putea să salveze minute importante din timpul de lucru.

Ziua bună începe la birou!

Este important ca angajații să își înceapa ziua într-o nota pozitivă pentru a da tot ce-i mai bun pe parcusul întregii zile petrecute la birou. Ceaiul sau cafeaua de dimineață sunt importante pentru a fi cât mai eficient în îndeplinirea task-urilor zilnice. De asemenea, un aspect important il constituie si mediul în care îți desfășori activitatea. Un parfum îmbietor, care să împrospăteze aerul, te poate ajuta să îți relaxezi mintea și să lucrezi cu mai mult spor. În acest caz odorizantele de camera sunt soluția cea mai potrivita pentru un ambient plăcut

Curățenie de la cap la coadă cu produse de bună calitate

Măcar o dată pe zi este necesară efectuarea unei curățenii generale într-o companie, mai ales în spațiile în care sunt primiți clienții. Praful și mirosul neplăcut trebuie făcute să dispară când vine vorba de întampinarea clienților sau partenerilor de afaceri, asigurându-le astfel tot confortul pentru începerea negocierilor. Apelează la un odorizant de camera, electric sau spray, pentru a crea un ambient plăcut.Geamurile trebuie să fie curate, podeaua lustruită iar coșurile de gunoi dotate cu saci menajeri. Curățenia într-o companiei este imaginea acesteia si a oamenilor care o administrează, iar partenerii și potențialii clienții apreciază cel mai mult igiena și modul în care sunt întâmpinați.

 

Răsfoiește catalogul Grand Office și alege produsele din categoria protocol, curățenie, administrative, de care biroul tău are nevoie!

 

 

©2007-2019 Grand Office. Toate drepturile rezervate! Site realizat de InMotion Media.

Autentificare

Te poti conecta in contul tau de client prin introducerea datelor de autentificare in campurile de mai jos.

Nu ai cont?

Iti poti crea un cont de client prin una din modalitatile de mai jos.

0751 638 351