Afișez 1–20 din 440 de rezultate

Articole din hârtie

Munca din cadrul unei sicietăți nu se poate desfășura în lipsa unei largi serii de documente care mai de care mai importante și mai greu de gestionat, fiindu-le necesară  organizarea în funcție de nevoia zilnică de utilizare. Activitatea de birou implică pe lângă calculator, realizarea de documente și dosare importante, ceea ce reprezintă un întreg proces de selecție și administrare pentru fiecare act în parte. În cadrul activității de la birou, articolele de hârtie precum: hârtiile A4, rolele de hârtie plotter, notițele autoadezive, plicurile pentru corespondență, registrele și repertoarele, rolele pentru casele de marcat, rolele pentru fax, dar și agendele sau caietele de birou, nu trebuie să lipsească din dotările biroului tău.

Evidența zilnică de la birou este mai ușor de ținut prin intermediul unei agende

Din seria „nu lăsa pe mâine, ce poți face azi” face parte mai ales activitatea de la birou, întrucât motivele unei sarcini pe care ai uitat pur și simplu să o îndeplinești îți poate atrage dupa sine întârzieri în respectarea dateline-urilor, și, ulterior, o serie de răspunderi din partea administratorilor și managerilor societății. Suntem oameni, iar riscul să uităm anumite activități pe care le avem de îndeplinit este major, motiv pentru care se recomandă să notăm de fiecare dată ceea ce avem de făcut pe o agendă portabilă datată sau nu. Cu toate că suntem în era tehnologiei și preferăm să petrecem foarte mult timp pe tabletă, în fața calculatorului sau pe telefon, agendele rămân în continuare un ajutor pentru cei care au nevoie de un spațiu unde să își țină evidența sarcinilor zilnice. În această categorie putem include și notițele adezive care se pot lipi cu ușurință pe birou, dar și blocnotesuri sau cuburile din hârtie îți pot fi de ajutor pentru o mai bună administrare a activităților zilnice.

Nivelul de productivitate este influențat de lipsa necesarului din birou

Dacă lucrezi într-o companie mare iar activitatea ta se desfășoară preponderent în fața biroului, atunci cu siguranță te lovești în fiecare zi de o grămadă de hârtii pe care trebuie să le administrezi și să le verifici spre a duce la bun sfârșit toate task-urile. Dacă dintre consumabilele societății în care lucrezi lipsesc anumite articole din hârtie, precum hârtia pentru imprimantă, rolele pentru casele de marcat, hârtie și carton color, foaie de calc, hârtie pentru imprimante matriceale sau alte consumabile de acest gen, atunci întreaga activitate ar putea fi întârziată sau chiar stopată până la achiziția unor noi produse. Este important să îți faci un stoc săptămânal sau lunar, în funcție de necesitățile și consumul companiei tale, cu toate articolele din hârtie de care ai  nevoie pentru ca activitatea ta să decurgă normal și fără întreruperi.

Activitatea de la birou implică multă muncă si răspundere

Orice birou, indiferent dacă vorbim de o întreprindere mică sau de una dezvoltată, are nevoie de echipamentele potrivite pentru a funcționa corespunzător și conform termenilor legali. Cele mai utilizate articole de papetărie dintr-o societate sunt articolele din hârtie pentru birou, reprezentând totodată și cele mai mari consumabile. Cu siguranță știi cât de important este timpul petrecut la birou și tocmai din acest motiv cauți de fiecare dată să ai la îndemană tot ceea ce ai nevoie pentru a-ți ușura munca.

Catalogul Grand Office îți pune la dispoziție o gamă largă de articole de hârtie și oferte adaptate în funcție de buget si nevoi.

©2007-2019 Grand Office. Toate drepturile rezervate! Site realizat de InMotion Media.

Do NOT follow this link or you will be banned from the site!

Autentificare

Te poti conecta in contul tau de client prin introducerea datelor de autentificare in campurile de mai jos.

Nu ai cont?

Iti poti crea un cont de client prin una din modalitatile de mai jos.