Se arată 1–20 din 34 de rezultate

Este mai usor sa pastrezi curatenia la locul de munca atunci cand dispui de accesoriile necesare.

Mentine biroul curat si organizat cu ajutorul tavitelor si a organizatoarelor de documente.

Tavitele pentru documentele sunt accesorii pentru birou menite sa te ajute sa sortezi si sa pastrezi la indemana documentele utilizate frecvent, avand, in acelasi timp, un birou organizat si aspectuos.

Organizatoarele de documente au ca scop organizarea si pastrarea documentelor astfel incat sa fie usor de gasit, iar biroul tau sa fie intotdeauna curat si primitor.

Suporturile pentru documente verticale au un avantaj in plus dat de faptul ca nu ocupa mult loc pe birou. Avand o forma aparte te ajuta sa indentifici rapid si cu usurinta documentele de care ai nevoie.

In aceasta sectiune, va propunem tavite si organizatoare de documente moderne, in diferite culori sau transparente, confectionate din carton, plastic sau metalice, indispensabile pentru activitatea de birou. In functie de preferintele si nevoile tale, poti achizitiona tavite documente la bucata sau in seturi de pana la 5 bucati suprapozabile si suporturi documente cu 2 pana la 5 sertare.

Ofera-i biroului tau un aspect placut, modern si ingrijit cu ajutorul tavitelor pentru documente, a suporturilor si a organizatoarelor de documente!

Consultati oferta GRAND OFFICE si alegeti produsele potrivite pentru biroul si bugetul dumneavoastra!

©2007-2019 Grand Office. Toate drepturile rezervate! Site realizat de InMotion Media.

Do NOT follow this link or you will be banned from the site!

Autentificare

Te poti conecta in contul tau de client prin introducerea datelor de autentificare in campurile de mai jos.

Nu ai cont?

Iti poti crea un cont de client prin una din modalitatile de mai jos.